Рекламната агенция guts&brainsDDB, част от групата на adhub., вече има нов изпълнителен директор – Михаела Камишева. Тя поема ръководната позиция след девет години в компанията, преминавайки успешно през различни ключови позиции от 2016 година досега.

В guts&brainsDDB вярваме в потенциала и развитието на нашите хора, затова винаги им осигуряваме възможност да поемат нови предизвикателства. Михаела е неразделна част от агенцията, като през годините тя доказа, че умее да разбира клиентите и има силна визия за бъдещето. Способността ѝ да изгражда и поддържа успешни взаимоотношения, да стимулира иновациите в бизнеса и да вдъхновява екипите я прави идеалнa за тази позиция“, коментира Ангелос Парасхакис, изпълнителен директор на adhub.

В новата си роля Михаела Камишева ще се фокусира върху стратегическото развитие на агенцията, разрастването на бизнеса в групата и инвестицията в нови таланти.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

„Хората са най-голямата сила на една агенция. Рекламата е динамична сфера, в която креативността и стратегическото мислене вървят ръка за ръка. Вярвам, че там, където екипите се чувстват ценени, вдъхновени и творчески провокирани, добрите идеи идват естествено, а бизнесът расте устойчиво“, споделя Михаела Камишева.

От студент в Рекламна Академия до ключова фигура в DDB

Професионалният път на Михаела Камишева започва в Нов български университет, където учи специалност „Реклама“ и така открива света на комуникациите. Началото на кариерата й е чрез формата „Рекламна Академия“, който среща агенциите с млади професионалисти и нови кадри. Това ѝ дава едни от първите взаимоотношения с реалната индустрия, а творчеството и динамиката на рекламата са основните фактори, които я привличат към сферата и до днес. През 2016 г. започва пътя си в guts&brainsDDB, където преминава през различни нива – акаунт мениджър, директор „Обслужване на клиенти“, а вече официално и изпълнителен директор.

„Надявам се да стигнем още по-далеч от най-доброто, което сме постигали досега. Целта ми е не само да запазим високото ниво, което агенцията вече е утвърдила, но и да го надградим, за да остане guts&brainsDDB предпочитаният партньор за настоящите и бъдещи клиенти“, допълва Михаела Камишева.

guts&brainsDDB е най-награждаваната българска агенция и седемкратен носител на най-престижното отличие от фестивала „ФАРА“, който се организира ежегодно от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Сред клиентите на агенцията са едни от най-големите локални и международни марки, а работата ѝ се отличава с оригинални идеи и устойчиво влияние върху пазара. В продължение на повече от 30 години guts&brainsDDB не само създава иновативни рекламни решения, но и дава поле за изява на новото поколение рекламни специалисти, като инвестира в таланти и съвременни възможности за развитие.

adhub. е водеща комуникационна група в България, която обединява четири креативни агенции - guts&brainsddb, DNA, TribalWorldWide Sofia и Nitram, две медийни компании - PHD и Optimum Media OMD,  BTL агенцията „Gotovo” и продуцентска къща Final New. Групата работи с експерти от различни области и обслужва едни от най-авторитетните брандове, сред които Yettel, McDonald’s, METRO, Jameson, Pernod Ricard, Zagorka, Ford, EKO, Group SEB, „Захарни заводи“, Pepco и много други.